• business_bg

wps_doc_7

Parechje golfers piace à fighjulà i ghjochi di golf, è ancu piace à studià u swing di golfers prufessiunali, sperendu à ghjucà à u livellu di golfers prufessiunali un ghjornu.equipamentu di furmazione di golfper praticà a so forma, migliurà a precisione, è custruisce u so corpu mentre migliurà e cumpetenze.

Tuttavia, ùn hè micca solu u swing chì differe trà i prufessiunali è dilettanti.A chjamata carriera hè in realtà un tipu di pensamentu è cumpurtamentu sistematicu.U campu hè crudeli.U modu di sopravvivenza per i ghjucatori prufessiunali hè di stà cumpetitivu.Forsi ùn sò micca e persone chì cunnoscenu u megliu swing o chì anu u più bellu swing, ma devenu esse.A persona chì pratica u più sistematicu è ghjucà u più stabile.

wps_doc_0

S'è no simu solu in u palcuscenicu di l'apprendimentu di u swing di golf prufessiunaleformatori di swing, Tandu hè destinatu à esse difficiule per noi di ghjucà cum'è un golfista prufessiunale, allora chì altre cumpetenze duvemu migliurà in più di u swing?

No.1 Hit Rate

wps_doc_1 

Ùn hè micca chì i golfisti dilettanti ùn ponu micca colpi boni, ma ùn ponu micca sempre colpi boni, mentre chì i ghjucatori prufessiunali ponu sempre colpi boni.Hè a diffarenza in u tassu di successu.

Meno colpi cattivi colpi, più colpi salvi.

Per quessa, a cosa più impurtante per i golfers dilettanti à fà hè di migliurà a so rata di successu.Ùn importa micca a distanza, finu à chì l'occurrence di diving, OB, etc. hè ridutta, serà migliuratu. 

No.2 Golf Ball Save Ability

wps_doc_2

Sempre chì a ghjente sbagli, i ghjucatori prufessiunali ùn sò micca eccezzioni, ma ponu sempre salvà a bola perfettamente è evità u periculu.

I golfisti dilettanti anu più paura di u bunkerpalle, mentri i ghjucatori prufessiunali sò megliu in balli di bunker.Questa hè a diffarenza trà i dui in a so capacità di trattà e boli difficili.

Ogni cosa pò succede nantu à u tribunale, ùn pudemu mai ghjucà solu nantu à a terra piatta, in salita, in discesa, bunkers, arbusti, etc. Più pratica nantu à i posti difficiuli pò esse di grande aiutu à i dilettanti, perchè pò salvà parechji colpi in un ghjocu.

No.3 Controlu Emutivu

wps_doc_3 

L'emozioni anu ancu avè un grande impattu nantu à u rendiment virtualmente, è i ghjucatori prufessiunali ponu sempre cuntrullà bè e so emozioni nantu à u tribunale.Raramente ghjittanu un capricciu nantu à un cattivu colpu o si compiavanu nantu à un bonu colpu, è pruvate à finisce u ghjocu cù una mente più tranquilla.

I golfers dilettanti spessu ùn ponu micca cuntrullà e so emozioni assai bè.Lagnà di l'altri è esse sbulicatu hè u più cumuni, chì affetta i colpi successivi.

Amparate à cuntrullà e nostre emozioni ci permette di pensà più calmu è ghjucà un swing di golf normale.

No.4.modu di pensà

wps_doc_4

Standing on the tee, i ghjucatori prufessiunali anu da almenu duie strategie di batting in a so mente, è sceglienu una dopu à pisà i pro è i contra.

A maiò parte di i golfers dilettanti anu solu un tipu, o simpricimenti ùn anu micca strategia, è ponu ghjucà ciò chì volenu.

Un latu hè cumplettamente preparatu, l'altru latu hè basicamente micca preparatu, è u risultatu di a diferenza hè naturalmente diversu.

Sè vo vulete par è birdie cum'è un prufessiunali, vi tocca à amparà u so modu di pinsari, comu sceglie i clubs, cumu attaccà i greens, etc.

NO.5 Manera seria

wps_doc_5

L'attitudine pò determinà a qualità di u rendiment à un certu puntu.Nantu à u tribunale, i ghjucatori prufessiunali facenu una pressione alta è una cunfrontazione alta, chì li urge à piglià ogni colpu in seriu in u tribunale.Questu hè ciò chì i golfisti dilettanti anu da amparà u più!

 wps_doc_6

In tuttu u mondu di u golf, ci sò parechji golfisti chì anu vultatu da amatori à prufessiunali.Ancu s'ellu ùn ghjucanu micca ghjochi prufessiunali, hè un metudu di apprendimentu di altu livellu per piglià u livellu prufessiunale cum'è un scopu di migliurà a so capacità!


Tempu di post: 27-oct-2022